5 THINGS THIS WEEK / 2

sweater: second hand/ bag: Promod/ socks: HM/ shirt: COS/ shoes: Tamaris/ trousers: Reserved 

1/ Nemůžu uvěřit tomu, že to budou už téměř dva roky, kdy jsem byla na Erasmu + v Norsku. Ráda si tu dobu připomínám. Třeba pruhovanými ponožkami s kotvičkou z Drammenského HM, košilí COS nebo svetrem s nezaměnitelným severským svetrem. 


2/ Na hodině Jazz Dance teď tančíme na novou hudbu. Trochu mi to připomíná scénický tanec, tak uvidíme, co z toho vznikne.


3/ Dočetla jsem Konec prokrastinace a návody zde popsané uvádím do praxe, tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Zatím to docela funguje. 

Vojtěch Hynais: Paridův soud

4/ Ve středu jsem byla na výstavě Smysl pro umění, kde jsou vystaveny obrazy, sochy, knihy či architektonické návrhy, které mezi léty 1890 až 1952 získaly cenu České akademie věd a umění. 

5/ Zaujal mě včerejší rozhovor s Helenou Třeštíkovou, kde mluví o svém novém dokumentu Zkáza krásou pojednávající o životě Lídy Baarové. Poslechnou si ho můžete na DVTV.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!